Hubungi Kami

Hubungi Kami

Tuesday, November 15, 2022

Dr, Saya Nak Tahu: Edisi Otak dan Jantung? ~ Dr. Samhan

(SEM & SS) RM39.00 > RM37.00

Buku DR,SAYA NAK TAHU edisi Otak dan Jantung adalah hadiah istimewa yang saya ingin berikan kepada sesiapa yang membacanya.

Saya, Dr Samhan. Penulis buku ini. Saya banyak berkongsi ilmu kesihatan dan perubatan di sosial media sejak 2 tahun lepas.
Sehingga kini, Alhamdulillah seramai 1.2 juta pengikut di Tiktok, 330,00 pengikut di Facebook dan 167,000 di saluran telegram.

Saya terfikir, kenapa tidak saya bukukan info-info kesihatan ini?

Jadi idea ini saya teruskan dengan menulis buku ini dan saya mulakan dengan info-info tentang Otak dan Jantung.

Apa isi kandungan buku ini?

TENTANG KEAJAIBAN OTAK YANG ALLAH KURNIAKAN
1. Mengapa Otak lelaki dan perempuan berbeza?
2. Apakah kompenan dalam otak?
3. Bagaimana kanser Otak terjadi?
4. Bagaimana merangsang Otak anak supaya jadi hebat.
5. Buku ini juga tentang kekuatan Jantung.
6. Bagaimana aliran darah dalam Jantung?
7. Bagaimana serangan Jantung terjadi?
8. Rahsia untuk Jantung sihat dan banyak lagi.

Tujuan utama saya menulis buku ini adalah ingin memupuk tabiat membaca di kalangan anak-anak yang lebih cenderung dengan gajet.

Tulisan besar dan jelas disertai dengan gambar-gambar menarik.

Sangat sesuai dijadikan bahan bacaan ‘bedtime stories’ dan pengajaran di kelas.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...