Hubungi Kami

Hubungi Kami

Friday, June 14, 2013

Doa dan Amalan Agar Awet Muda, Cantik & Panjang Umur ~ Fathullah Yasin

Tidak kira perempuan mahupun lelaki pasti ingin sentiasa kelihatan muda, cantik dan panjang umur. Dengan keinginan inilah juga wujudnya berbagai jenis makanan kesihatan tambahan yang dikomersialkan. Malah kebanjiran produk-produk kecantikan menunjukkan betapa manusia semua mahu cantik dan menawan. Semua pengeluar produk kecantikan dan makanan tambahan iiiciigatakan produk keluaran mcrekaiali yang lebih ungggul dan berkesan. Namun sebenar dalam isu ini pengguna pcdu Icb1h berhati-hati, kerana kesan sampingan penggunaan produk ini berbeza-beza. 

Tidak- ketinggalan juga naskah-naskah petua orang dulu dulti dibuka semula, dijadikan sebagai amalan. Inilah scenario biasa yang terjadi semenjak dahulu lagi. Apatah lagi dengan kemajuan dan kecanggihan ilmu dan teknologi sekarang. jalan pintas untuk mencapai impian itu adalah melalui pembedahan ataupun menggunakan ubatan klinikal yang ada kesan sampingannya. 

Bagi kita orang Islam kecantikan sejati bermula dari dalam. la juga berkait rapat dengan roh dan jiwa setiap individu. Apabila rohaninya sihat dan cantik maka secara automatik zahir atau luarannya sihat dan juga cantik. Di sinilah fungsi dan kekuatan ibadah dan doa. Dan di dalam buku ini terhimpun doa-doa hebat yang boleh diamalkan oleh setiap muslimah sejati. Semoga setiap doa yang dipanjatkan kepada Ilahi, akan didengari dan dimakbulkan-Nya.

*****

(SEM) RM12.00 - RM10.60
(S/S) RM14.00 - RM12.30

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...