Hubungi Kami

Hubungi Kami

Wednesday, March 26, 2014

50 Soal Jawab Mengapa Syiah Sesat? ~ Ku Muhammas Asmadi Ku Mohd Saad

Akidah adalah tunjang keyakinan umat Islam, hanya dengan akidah yang bersih daripada sifat munafik akan diterima Allah SWT. Akidah yang benar-benar membenarkan Allah SWT dan kerasulan Nabi Muhammad SAW hanya melalui akidah Ahlu Sunnah Wal Jamaah. 

Sabda Rasulullah SAW di dalam hadis baginda SAW:
"Demi Tuhan yang memegang jiwa Muhammad di tangan-Nya, akan berpecah umatku sebanyak 73firqah (kumpulan), hanya satu yang masuk syurga dan yang lain masuk neraka." Bertanya para Sahabat: "Siapakah (yang tidak masuk neraka) itu Ya Rasulullah?" Nabi menjawab: "Al-Jamaah”.
(Diriwayatkan oleh Imam al-Thabrani)

Buku ini akan menjadi benteng akidah Ahlu Sunnah Wa al Jamaah dengan diberi gambaran yang sebenar tcntang fitnah yang dilemparkan oleh Syiah terhadap Islam, sahabat Nabi S.A.W dan terhadap isteri baginda S.A.W iaitu Sayidatina Aisyah RA. Buku ini bertujuan untuk membongkar serta mendedahkan fakta penyelewengan fahaman Syiah serta menjernihkan segala tuduhan palsu Syiah terhadap Islam.

Justeru itu maka akidah selain daripada Ahli Sunnah Wal Jamaah adalah ditolak dan tidak diterima olch Allah S.W.T dan juga RasulNya seperti Syiah. Jauhi Syiah umat Islam bahagia dunia akhirat, jauhi Syiah umat Islam selamat dunia akhirat.

*****

(SEM) RM22.00 - RM19.40
(S/S) RM25.00 - RM22.00

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...