Hubungi Kami

Hubungi Kami

Wednesday, August 21, 2019

Marugoto: Japanese Language And Culture Elementary A2 Coursebook For Comunnicative Language Competence (Peach Rikai) ~ Telaga Biru

(SEM & SS) RM55.00 > RM49.50

  • Di peringkat A2, silabus juga dibahagikan kepada dua jilid: "Katsudoo" (Aktiviti komunikasi) - mengambil amalan dari situasi praktikal sebagai tumpuan; "Rikai" (Pemahaman bahasa) – mengambil pembelajaran bahasa sebagai tumpuan. Berdasarkan ini, pelajar boleh memilih kaedah menggunakan kursus mengikut keperluan dan gaya pembelajaran mereka. 
  • Membina keadaan watak dari budaya yang berbeza berdasarkan semangat memahami dan menghormati perbezaan budaya untuk berkomunikasi antara satu sama lain dalam Bahasa Jepun. 
  • Reka bentuk latihan untuk membantu pelajar membiasakan diri dengan perbualan dengan konteks semula jadi untuk memupuk bahasa melalui pemahaman mendengar. 
  • Menggunakan kaedah menggunakan rekod kecekapan peribadi untuk menguruskan diri sendiri. 
  • Membahagikan tahap Marugoto mengikut piawaian pendidikan Jepun JF: Memasuki A1, Awal 1 dan 2 (A2), Penengah Asas (A2 / B1) dan Menengah 1 dan 2 (B1). Enam tahap JFS sesuai dengan tahap CEFR *, jadi mudah untuk membandingkan keupayaan bahasa Jepun dibandingkan dengan bahasa lain. 
  • Menyediakan halaman pembelajaran bahasa Jepun dalam talian: https://www.marugoto.org/e learning/ pelajar membantu mencari perkataan di bahagian "Marugoto no kotoba" atau menonton video berkaitan dalam bahagian "Marugoto +". 
  • Menyediakan data audio percuma: dan banyak bahan percuma lain seperti senarai perbendaharaan kata, mengajar bahan sokongan untuk guru menggunakan Marugoto sebagai "Arahan untuk kaedah pengajaran" pada halaman https://www.marugoto.org/

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...