Hubungi Kami

Hubungi Kami

Thursday, September 26, 2013

Banjir Harta Dengan Ajaibnya Solat Hajat, Duha & Tahajjud ~ Iqra' Al-Firdaus, Aep S. Hamidin

Semua orang mahu menjadi kaya dengan harta yang melimpah-ruah dan juga kaya jiwa dengan penuh kesyukuran kepada Ilahi dan sifat pemurah serta sering menghulurkan bantuan kepada mereka yang memerlukan. Namun tidak semuanya mendapat meraih semua itu. Ada yang kaya hartanya tetapi begitu fakir sekali jiwanya dan ada juga yang kaya harta dan kaya jiwanya. Pasti kita bercita-cita menjadi mereka yang kaya harta dan jiwanya.

Kekayaan tidak hanya dapat diraih dengan kesungguhan dan kerja keras dari sudut fizikal sahaja. Kesungguhan dan kerja keras dari sudut spiritual juga memainkan peranan yang amat besar dan senjata ampuh untuk meraih kekayaan. Amalan Solat Hajat, Duha dan Tahajjud merupakan sunnah yang diamalkan oleh Nabi S.A.W. Ibadah sunat yang begitu banyak sekali kelebihan dan manfaatnya dalam usaha meraih kekayaan dan kejayaan. Buku ini menghuraikan tentang keajaiban ketiga-tiga solat sunat ini. Namun dalam menunaikan ibadah, perkara yang paling asas adalah ikhlas diniatkan melakukan ibadah itu kerana Allah.

Semoga dengan perkongsian yang terdapat di dalam buku ini dapat kita manfaatkan untuk meraih keredhaan Allah serta meraih kejayaan dunia dan akhirat.

*****

(SEM) RM20.00 - RM17.60
(S/S) RM23.00 - RM20.20

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...