Hubungi Kami

Hubungi Kami

Wednesday, September 11, 2013

Lenakan Tidurnya ~ Norhayati Berahim

Awak yang paling saya benci!
Awak...
Jangan terperanjat menerima pasu bunga ini. Saya tak letak bom di dalamnya.
Hana, awak tahu tak saya sangat bencikan awak! Bukan saja tingkah laku awak menyebabkan saya tak suka, tapi melihat awak saja sudah boleh menyebabkan mata saya sangat menderita...
Awak fikir saya cintakan awak? Awak fikir saya sangat teruja dengan awak?
Saya sangat bencikan awak, Hana. Awak seorang wanita sombong. Yang membuat saya tertanya-tanya, apa kurangnya saya? Sedangkan dalam sejarah kehidupan saya sejak bergelar pemuda selepas masuk jawi, saya sentiasa digilai wanita yang sangat tertawan dengan ketampanan saya.
Awak, saya terseksa dengan tingkah laku awak. Saya bencikan awak namun awak harus tahu, betapa banyaknya kebencian saya pada awak tidak mengurangkan rasa sayang dan cinta saya pada awak!!!

Awak yang semanis cup-cake...
Cinta saya tidak pernah berubah untuk awak...

*****

(SEM) RM31.00 - RM27.30
(S/S) RM34.00 - RM29.90

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...