Hubungi Kami

Hubungi Kami

Sunday, December 15, 2013

Melawan Fikiran Negatif ~ Muhammad Muhydin

Ya Tuhan, mengapa hidupku ini terus susah sebegini ?
Ya Tuhan, bilakah agaknya aku akan bahagia dan selesa seperti orang lain itu?

Ya Tuhan, mengapa Engkau menjadikanku susah sebegini, tidak sebahagia mereka, apakah Engkau tidak menyayangiku?
Hidup tidak punya masa hadapan! Tanpa harapan! Tidak optimis, peluang untuk berjaya dan bahagia!

Saudara-saudaraku, ingatlah:"Anda adalah apa yang anda fikirkan!" Anda akan menjadi seperti yang anda fikirkan dan itulah rahsia kekuatan fikiran manusia. Jika kita berfikir secara positif, maka perkara-perkara positif yang akan kita temui. Sebaliknya jika kita sering dihantui fikiran negatif, maka berbagai perkara negatif yang akan mengelilingi kita. Maka berhentilah berfikir secara negatif! la amat buruk untuk dibiarkan bertapak di dalam fikiran kita. Kerana is hanya akan menerbitkan masalah, konflik dan kesuraman hidup!
Tapi bagaimana caranya menghentikan kebiasaan berfikir tentang perkara negatif ini? Maka inilah buku yang mampu mengetuk pintu jiwa yang anda perlukan.

Buku hasil karya penulis bestseller 'Bibir tersenyum Hati Menangis' ini mengupas secara tepat impak menggerikan fikiran negatif terhadap hidup kita. Dengan gaya bahasa yang halus tetapi amat tajam bersedia untuk membangunkan anda dari hanyut dalam lena yang penuhi fikiran negatif. Yang amat menggerikan.
Selain itu jugs dijelaskan betapa dahsyatnya kerosakan hidup a ki bat fikiran negatif ini, ditambah lagi dengan tip-tip agar anda mampu dan berjaya mengatasi serangan fikiran negatif. Seperti yang dikenali sebagai "Pengurusan Berdasarkan Su'uzhan”.

Selamat menikmati manisnya madu-madu fikiran positif.

*****

(SEM) RM15.00 - RM13.20
(S/S) RM18.00 - RM15.80

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...