Hubungi Kami

Hubungi Kami

Friday, August 19, 2016

Projek Seram Airport ~ Helmi Effendy, Noorfadzillah, Aida Adia, Aziah Zainal

ZON HITAM – HELMI EFFENDY
~Tiada yang lebih gelap daripada sisi gelap seorang manusia~
Lapangan Terbang Hang Nadim di Eurasia dirampas oleh kumpulan pengganas. Dalam masa yang sama, sebuah pesawat yang telah hilang lima tahun lalu muncul secara tiba-tiba. Tidak lama kemudian, lapangan terbang itu diselubungi gelombang hitam yang tidak diketahui dari mana datangnya. Apa sebenarnya yang terjadi? Misteri apakah yang sedang melanda lapangan terbang itu? Bala tidak berhenti menyapa mereka yang berada di dalamnya.

LAPANGAN TERBANG BERPUAKA – NOORFADZILLAH
~ Bila sudah daftar masuk maka keluarnya dengan tiket kematian~
Di kala Pan Borneo Agensi mengalami masalah kewangan. Muncul insan misteri bersama tawaran setengah juta dengan syarat dokumentasikan Lapangan Terbang Akarak sebelum tempat itu dimusnahkan. Dayang Erdina bersama satu team dihantar ke sebuah lapangan terbang lama di Pulau Akarak, Sabah. Ini satu peluang yang sangat mengujakan. Ini juga satu rezeki datang tidak terduga. Ini adalah pengalaman yang tidak ternilai. Tetapi, mereka tidak tahu bahawa inilah jalan daftar masuk dan mati dialu-alukan oleh roh-roh kejam menantikan jiwa murni.

BLURB DESTINASI TERAKHIR - AZIAH ZAINAL
~jahat dibalas jahat~
Mengisahkan Hazrin seorang anak keluarga berada yang sangat sayangkan kekasihnya Nora. Pada suatu hari Nora ditugaskan untuk bertugas di Indonesia dan sesuatu yang aneh telah berlaku kepada Nora yang menyebabkan mereka berpisah. Kapal terbang yang dinaiki Nora hampir terhempas. Kehadiran Fara seorang pramugari cantik menyebabkan Hazrin leka dengan cintanya. Berjayakah Nora berjumpa kekasihnya semula dan siapakah yang bertanggungjawab di atas semua kejadian ini?

BANDARA ANGKER – AIDA ADIA
~Jangan dicabar keramatnya~
Akibat keceloparan dan sikap kurang beradabnya di tempat-tempat yang terkenal dengan keramatnya di Yogjakarta, Ali Imran ‘ditunjukkan’ sesuatu yang membuktikan bahawa segala yang mustahil baginya wujud atas keizinan ALLAH! Ali Imran ‘dibawa’ ke alam lain dan melalui perkara-perkara mistik dan menyeramkan di tempat-tempat keramat yang pernah dia persendakan sebelum ini.
*****
(SEM & S/S) RM26.00 > RM22.90

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...