Hubungi Kami

Hubungi Kami

Friday, April 13, 2018

Kalau-Lah ~ Ahmad Affzan Abdullah

(SEM & SS) RM25.00 > RM22.00

Kau tahu, ketika kau GAGAL, macam-macam persoalan yang akan berlegar-legar dalam fikiran.

“Apa yang aku buat salah?”
“Kalau aku pilih cara lain, mungkin boleh berjaya.”
“Kalau aku tak buat begini, mungkin tak teruk sangat.”

Macam aku, sembilan tahun aku menyeksa diri memikirkan jawapan kepada persoalan-persoalan tadi, hidup aku jadi serabut. Aku kerap jatuh sakit, demam.

Walaupun banyak benda aku cuba dalam hidup, aku tetap tak puas hati. Kenapa aku sangkut dalam perjalanan menuju kejayaan.

Benda sudah jadi. Kau fikir lapan juta kali pun. Ia takkan berubah.
Apa yang kau boleh ubah ialah masa depan kau, hidup kau yang sekarang.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...