Hubungi Kami

Hubungi Kami

Wednesday, January 8, 2014

Basmi Gejala Kanser Dengan Solat Tahajjud ~ Yanuar Arifin

Seperti yang sering kita dengar, kelebihan solat tahajjud mampu mengangkat martabat seorang manusia di sisi Allah S.W.T. Selain itu pengamal solat tahajjud juga akan memperlihatkan disiplin diri yang tinggi serta berkeyakinan teguh. Namun amat jarang sekali kita mendengar kelebihan solat tahajjud ini dari sudut kesihatan.

Buku membongkar kelebihan solat tahajjud yang mampu memberikan kesan positif terhadap badan manusia untuk melawan pelbagai penyakit salah satunya adalah kanser. Terbukti solat tahajjud mampu meningkatkan ketahanan tubuh serta melawan sel-sel penyakit kanser dalam tubuh manusia. 

Mungkin kita masih tertanya-tanya bagaimanakah ia mampu membasmi kanser? Atau apakah jenis kanser yang boleh dibasmi dengan solat tahajjud ini? 

Untuk pencerahan yang lebih terperinci, temukan jawapannya di dalam buku ini. Sungguh menarik dan informatif dalam mengupas persoalan manfaat dan kelebihan solat tahajjud dalam menyembuhkan penyakit kanser. Semoga dengan perkongsian ini memberikan sebuah motivasi baru untuk kehidupan yang lebih bermakna.

*****

(SEM) RM16.00 - RM14.00
(S/S) RM19.00 - RM16.70

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...