Hubungi Kami

Hubungi Kami

Friday, October 2, 2015

Syurga, Aku Datang ~ Rubiah Abu Bakar

Anakku, saat kau dikafankan, kutatap lama wajah bersihmu, tidak kusangka sekejap ini kau akan pergi meninggalkanku. Andaiku tahu sesingkat ini hayatmu, akanku temanimu tanpa sesaat pun berlalu.

Tika doktor ingin menanggalkan penyambung hayatmu, ketahuilah anakku betapa hibanya aku ingin melepaskanmu.

Air mataku turun bagaikan hujan. Duniaku gelap gelita dan terasa kosong. Jika diberi pilihan aku sanggup menjadi galang ganti bagi menanggung deritamu. Namun, apakan daya. Itulah janji TUHAN. Setiap yang datang pasti akan pulang.

Kau pergi kerana esofagusmu tidak sempurna seperti insan biasa. Tujuh bulan menanggung derita, aku redha kau diambil-NYA. Aku tahu kau pasti bahagia bersama TUHAN di sana. Sampai masanya nanti, kita akan bertemu semula...
*****
(SEM & S/S) RM19.00 > RM16.70

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...