Hubungi Kami

Hubungi Kami

Sunday, July 15, 2018

Doa & Zikir Penawar Tekanan Segera ~ Fathullah Yasin

(SEM & SS) RM7.00 > RM6.20

Doa & Zikir bukan hanya sekadar ibadah. Malah fungsi dan kesannya lebih dari itu. Bagi jiwa yang agak tertekan dan tidak tenang, doa & zikir juga merupakan salah satu terapi yang mampu memberi ketenangan masalah kehidupan. Walaupun ia kelihatannya seperti tidak logik oleh akal manusia. Namun itulah kekuasaan dan kasih sayang Allah kepada hamba-Nya bernama manusia.

Buku ini menghimpunkan doa & zikir yang boleh kita amalkan bila-bila masa lebih-lebih lagi ketika mana jiwa dan perasaan terasa tertekan dan bercelaru. Ia amat mudah untuk diamalkan . Setiap doa & Zikir kita ucapkan itu Insya-Allah akan mendapat ganjaran pahala daripada Allah.

Maka tinggalkan perbuatan bodoh yang sering dilakukan orang yang ditimpa masalah dengan menghabiskan masa mereka dengan aktiviti yang tidak berfaedah dan maksiat. Contohnya menyendiri dan menjerit tidak tentu hala, mengambil dadah, minuman keras dan banyak lagi perlakuan yang tidak bermanfaat malah diri sendiri dan orang lain.

Sekiranya anda dilanda masalah dan tekanan hidup mengadulah, berdoalah dan memohonlah kepada Allah. Kerana sesungguhnya Allah itu Maha Mendengar, Maha Pengasih lagi Maha Penyayang.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...